2011. június 26., vasárnap

Fujitsu Siemens AMILO MINI Ui3520 netbook nyaralás - Jelenlegi ára: 35 000 Ft

műszaki adatok:
Intel Atom N270 1, 6 Ghz processzor
9 colos WSVGA matt felületű kijelző
1 GB memória
Intel Graphics Media Accelerator 950 grafikus kártya
1, 3 mp kamera (start menüből elérhető) és digitális zajszűrős mikrofon
integrált WLAN, LAN
60 GB winchester
csatlakozók: VGA, USB 2. 0, ExpressCard, 4 az 1-ben kártyaolvasó, 2x audio
csendes mód funkció
súlya kb. 1 kg
és akkor a hibájáról: a billentyűzet második sorának - ahol a számok helyezkednek el, tehát a leginkább nélkülözhető sor - kb. minden második eleme érzéketlen, nem reagál. én ezt vagy a virtuális billentyűzettel hidaltam át (beállítottam, hogy automatikusan megjelenjen a gép indításával) vagy a másodlagos numerikus billentyűkkel)
Nagyon kedveltem ezt a netbook-ot, mert tényleg felhasználóbarát, a kijelzőjén szép, éles a kép (pl egy msi wind-hez vagy akár az asusomhoz hasonlítva), precíz német konstrukció, nem lötyög, recseg, inog, az anyaga is minőségibb, mint a fent említetteké, mégis könnyű.
nyaraláshoz is ideális
az xp-t újratelepítettem rajta. win7-et a matrica miatt nem, de biztos, hogy jól fut rajta.  a recovery cd-t és a drivereket, adom hozzá, és mindent, amivel a gyártótól jött (bordó fedlap pl. ). első tulaj vagyok.
az akksi 100%-os everesték szerint. csendes üzemmódban kb. 3, 5-4 órát bír, azt írja.
Máshol is hirdetem, ezért lehet, hogy idő előtt lezárom


Jelenlegi ára: 35 000 Ft

Az aukció vége: 2011-06-28 21:14
. Fujitsu Siemens AMILO MINI Ui3520 netbook nyaralás - Jelenlegi ára: 35 000 Ft

Fontos