2012. január 1., vasárnap

Újszerű ZUMBA nadrág Highlighter L-es fekete/zöld - Jelenlegi ára: 14 999 Ft


 ZUMBAŸ
nadrág
"Highlighter"
Vastagabb combú lányoknak kifejezetten előnyös, mert a lába bővebb fazonú.
 
Figyelem! Az én fajtám szára nem felgombolható.
De alja természetesen gumival szűkíthető.
Fekete színű, zöld színű derékgumival
sára/zöld/pink patentokkal...
De szerintem a képek magukért beszélnek...
L-es méret
Alant a képeken a méret inchben van megadva, átszámítva (nem én mérésem):
Dereka alapállapotban (legtetején mérve) 25, 5" = 65 cm
Dereka max nyújtva: 42" = 106, 5 cm
Ülepvarrásig elöl: 7" = 18 cm
Ülepe hátul: 11, 5" = 29-29, 5 cm
Hossza (ez a külső teljes hossza a derékgumi tetejétől lefele végig) 38" = 96, 5 cm
Eredeti, a  ZUMBAŸ fitness által forgalmazott termék.
RITKA DARAB... mert elkapkodták, nagyon kedvelt.
Már nem gyártják, ebben a méretben és színben szinte lehetetlen már beszerezni...
Eredeti ára csillagászati volt...
Mint minden ZUMBAŸ terméké egyébként...
Újszerű, mindössze 2-szer viseltem. De nekem már nagy...
Listázom maholnap több nike ill zumba terméket is, ami színben és méretben szuperül passzol együtt a nacival...  



Jelenlegi ára: 14 999 Ft

Az aukció vége: 2012-01-04 18:28
. Újszerű ZUMBA nadrág Highlighter L-es fekete/zöld - Jelenlegi ára: 14 999 Ft

Fontos